19 Temmuz 2013 Cuma

Siteden Hile , Program vb Indirmeden Önce Güven Sıkıntısı Çeklenler [DİKKAT HERKES OKUSUN BURAYI]



Arkadaşlar oyunda reklam vb atarken bazı kişiler karekterleri çalcağımı söylüyor fakat ben siteye hilelerin virüs total sonuçlarını vb koyuyorum kendi bilgisayarımda deneyip kullanım videolarını çekiyorum. Benim amacım zaten siteyi geliştirmek online oyun oynamıyorum oyunlara'da sitemin reklamı için oto bot koyuyorum. 


Sitemin gelişmesi içinde sizlerin güvenine ihtiyacım var bunun içinde en temiz en güvenli paylaşımları sunmaya calısıyorum.

Kısaca arkadaşlar sitedeki her türlü paylaşım güvenilir'dir rahatça indirebilirsiniz umarım anlatabilmişimdir.


Lodostone
Visual Peaks
Visual Peaks

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

2 yorum:

  1. hakkattende oyle arkadaslar indirirken hicbir guven sorununuz olmasın site sahibi deniyor mesela mt2'de bizim Estergon swsinde oto bot koymus reklam yapıyor hileleri deniyor hicbir guven sorunu yasamayın %100 gozunu kapalı indirin derim.

    YanıtlaSil
  2. Arkadaşlar Bende bu siteden indiriyorum henüz bi sorunla karşılaşmadım güvenilir site umarım böyle devam edersiniz.

    YanıtlaSil