13 Temmuz 2013 Cumartesi

Güncel Metin2 Tr Level Bot [30.07.2013] son packten sonra çalışır günceldir.









24.07.2013 Arkadaşlar Sonunda 


Yeni Packe Ayarladım 

İndirebilirsiniz.



LODESTONE Level Bot Güncellenmiştir Şuanki Sürümde Stabil Çalışır

Lodestone Level Bot - 17 Temmuz 2013 GÜNCELLEMEDEN SONRA ÇALIŞIYOR. Lodestone En Güncel Metin2 Kasma Botu 2013

Videolu Anlatım:


                                             
                                                  



Yapımcı: KaMeR1337
Yayınlayıcı & TR Client Uyarlama: Lodestone


ANLATIM: (Nasıl Kurulur?)

Rar'İçindeki Dosyaları Metin2'nin Klasörüne atın


Lodestone.cmd ile oyuna girin

F6'Dan ve alt sekmeden ayarlarınızı yapın ve keyfinize bakın


ÖZELLİKLERİ

*Level Bot
*Fish Bot
*FarmBot (Metin, Boss, Maden)
*Görünmezlik
*Hızlı Saldırı/Koşma
*WallHack
*Çekme (Pelerin veya Kitleme)
*GM Detector
*Range Attack
*Exp Donater
*7x Hack (Güncel)
*Oto Pot (Mavi-Kırmızı)
*Oto-Skill Bot
*Auto-Attack
*Pick Up (Oto-Toplama)

*Seri Skill Basma

Ve Dahası...
____________________________________
Load kamer function failed HATASI ÇÖZÜMÜ: (Yani 


Bazı Özelliklerin Siyah Olması, Tıklanılamaması;


[BUNU İNDİRİP KURDUKTAN SONRA SORUN 

ÇÖZÜLECEKTİR]           TIKLA İNDİR




                      





           Arkadaşlar Packi Küçültemedim 900 MB Olarak Cıkıyor Üstünde Çalışıyorum

                                                          


                                                    1-2 Saat İçerisinde Güncellenmiş Olur



      


                   Virüs Total Linki Güvenilir Hilenin Adresi


Hileyi verimli kullanmak için ayarlar.

Atack Speed 150 (daha fazlası oyundan atar)

Move Speed 400(exp kasıyorsanız 300 de olabilir)

Mobber delay 1 second

Mobber Distance 9999

Önerilen Ayarların Resimleri(Hilenin Daha Çok Çekmesi,Oyundan Atmaması Daha Verimli Kullanmak İçin Gerekli Ayarlar.)








TAKILDIĞINIZ VEYA YAPAMADIĞINIZ YER OLURSA YORUM OLARAK ATIN BEN İLGİLENİRİM


Fatih
Fatih

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

103 yorum:

  1. Sa aga damage x gerçeketen çok uzak vuruyor senin videoda öyle vurmuyordu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet uzaga vurur girişte server ekranında waithack ve antifly açın cok uzaktan damage vurur

      Sil
  2. Selam emeğin için gerçekten teşekkürler fakat benim bir sorum olacak hileyi kullanıtken bir yere ışınlandığımda ekran kararıyor bu sorunu nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunun nedeni pack'tandır. Bu sorunu pack eklenti yaparak çözersiniz. Nasıl yani: ışınlanırken gelen resimleri ve sistemini editleyeceksiniz.

      Baştan kuracaksınız sorun çözülür.

      Sil
  3. ARKDAŞLAR EĞER KARSINIZA Load kamer function failed BOLE BİŞİ ÇIKARSA ADMINI VERDİĞİ PROGRAMI İNDİN OLUYOR ADMIN TEŞEKÜRLER

    YanıtlaSil
  4. 10 numara 5 yıldızzz emin ol supersın eline saglık

    YanıtlaSil
  5. YA OLMADI pack/root.epk dosyasının yanlış versiyonu diyo ne yapcam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden hile kullanmışsınız üstüne yazmaya çalışıyorsunuz metin2 yi silin ve tekrar yukleyin çalışacaktır.

      Sil
  6. ya ben taradım bunu virüs totalda trojan cıktı ne yapcam smdi troj mu yedim ben ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esedden taratıyorum virüs yok virüs totalde bi kaç tane program görür oda zaten her türlü hack hilede olur hemen hemen


      Sil
  7. KARDEŞİM İNDEX HATASI VERİOR TR DEKİNİ KOPYALIYOM YİNE AYNI YARDIM ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metin'yi silip setup'tan tekrar yukle çalışacaktır. önceden hile kullanmışsın üstüne yazmaz tekrar

      Sil
  8. Simdiden Tesekur Ederim Virüs Totale Baktim 7 tane virüs dio Sizde Linkini Vermissiniz bu Virüsler zarlimidir Zararsizmidir Pc mi kotu Etkilermi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş esed göstermiyo avast göstermiyo kaskper göstermiyo virüsleri totalde bi kaç prgoram gösteriyo virüslerin hiç bir zararı yok. soycak olsam okadar emek verip bu siteyi hazırlamazdım girer bi foruma koyardım. sorun etmeden indirebilirsin.

      Sil
    2. Tamam Tesekur Ederim bundan Sonra burdayim [ilgilendiginicin]

      Sil
  9. PL Niepoprawnie zosta hatası ?
    yardım,

    YanıtlaSil
  10. oyunu yeniden kurdum ve oyuna hilesiz girdim sonra hileyi attım tekrar pack index hatası verdi

    YanıtlaSil
  11. pack index hatası veriyo açılmıyo

    YanıtlaSil
  12. pack index alanlar metin2 yi silsin tekrar yuklesin bi kere oyuna girip çıksın hile çalışıyor arkadaşlar

    YanıtlaSil
  13. runtime eror diyo ya yardımn

    YanıtlaSil
  14. 24.07.2013 günceline uygun degilmi ?

    YanıtlaSil
  15. 24.07.2013 güncelemesinden sonra çalışmıyorr su anda.. denedim otomatik atıyor... lütfen dosyaları degiştirelim..

    YanıtlaSil
  16. Lodestone Koç tek sizin hilenizi kullanabiliyorum rahatlıklar sizden hızlı sekilde beklıyorum hileyi kolay gelsin ...

    YanıtlaSil
  17. krdes packi atmadan once atmadıgım içinmi calısmıo :S

    YanıtlaSil
  18. aga packten once kurdum ondanmı calsmıo yaw :S

    YanıtlaSil
  19. ??????? böle birsürü hata alıyorum acaba ne yapmalıyım win 7 bilgisayarım acil yardım edebilirmisiniz

    YanıtlaSil
  20. Arkadaşlar bi kaç saat içinde sorunları fixlicem yeni packle biraz karışıklık oldu en kısa sürede dönücem size

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. VALLAHİ TEK SENIN SAYFANDAN INDIRME YAPIYORUM VE SENI BEKLIYORUM DEVAMLI AKŞAM GORUSMEK UZERE DLOWNAD ETTIKTEN SONRA YORUMUMU YAPACAGIM + REPPPP SIMDIDEN TŞKLER KOLAY GELSİN BAŞARILAR KARDEŞŞŞ...

      Sil
    2. aynen bende nerdeyse hergün 4 5 defa açıyorum yeni şeyler vrmı diye hep seni takip ediyoruz aynı andada teşşekkür ediyoruz bizle ilgilendğin için vede en güncel hileler paylaştığın için

      Sil
  21. KARDES BEN YUKLEDIM UZUN SUREDIR KULLANIYORDUM SİMDİ İSE SIK SIK OYUNDAN ATIYOR ÖNCEDEN BÖYLE BİRSEY OLMUYODU YARDIM EDERSENİZ SEVİNİRİM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gün yeni pack geldi hileler kapandı tekrar siteden indirip kur sorun biter

      Sil
  22. artık bi cevap versen admin hileyi kullanabilirmiyiz kaç saatdir hilesizim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirebilirsin sonunda yeni packe uyarlandı

      Sil
    2. çok teşşekkürler çalışıyo admin adamın dibisin

      Sil
  23. arkadaşlar şuan bi tek 7x hilesi çalışıyor sitedeki uğraşıyorum diğerleri için

    YanıtlaSil
  24. Evet Arkadaşlar hileyi sonunda yaptım bunuda ekliyorum indirebilirsinz.

    YanıtlaSil
  25. hileyi kurdum acılıyor sonra oyun kapanıyor ????? çıkıyor yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni pack geldi her çarşmba günleri packten sonra metin2 sillip tekrar yükleyin oyuna bi kere girip çıktıktan sonra hilenin kurulumunu yapın

      Sil
  26. gerçekten sağol bu hilenin eski sürümü daha kolay inmişti bu neden 50 dakika diyor yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 50dakika hileye göre çok fazla en fazla 2dk sürer internetinizde bi problem olabilir

      Sil
  27. ben geldim Lodestone Koç bakalım sorunsuz mu sana her zamanki gibi guvenıyorum kardeş

    YanıtlaSil
  28. kardesim ben indirdim oyunu açıyorum yandan hackshield yükleniyo oyun 2 saniye gözüktükten sonra kendiliğinden kapanıyor yardım edin @@@@@

    YanıtlaSil
  29. Yani şimdi oyunu silip baştan kurdugumuzda çalışıcak değil mi ? Eminsin ?

    YanıtlaSil
  30. evet arkadaşlar denendi çalışıyor

    YanıtlaSil
  31. kardeş kendi vurmuoyo bu anti fly ı on yapıyorum ama yine olmuyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. wait hack on yap oyuna gir çık ayarların kaydedilir ve vuracaktır emin olabilirsin

      Sil
  32. Kardeş ben oyunu tekrar yükledim oldu hile 1 gün oynadım sonra bu akşam açtığımda metin2 ye bastım id'imi sifremi falan yazdım karakteri sectim ondan sonra yüklendi ama oyun kapandı . başka çarlardan da denedim aynı hatayı veriyor ne yapabilirim ???

    YanıtlaSil
  33. KARDEŞ HİLEDE *C* YE BASINCA BİŞEY ÇIKIYO ONU AÇIKLAR MISIN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bişey çıkıyor derken ? tam olarak ne olduğunu yazarsanız yardımcı olabilirim

      Sil
  34. metin taşı kesme nasıl çalışır bulamadım ? :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sag alt köşedeki metin taşı simgesini açın otomatik metin taşı bulacaktır

      Sil
  35. Hileyi kuruyorum ama oyuna girerken bu hata geliyor çözümü nedir ?

    http://o1307.hizliresim.com/1c/w/qvzh8.png

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. linki açılmıyosa linki seçin kopyalayın adres çubuğuna yapıştırın

      Sil
    2. Metin2 yi silip tekrar yuklersen sorun düzelir

      Sil
    3. Denedim aynı hatayı veriyor

      Sil
    4. önceki sürümleri kullandınmı kullanmadıysan bu programı indir dene bide

      http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=29

      Sil
    5. önceki sürümü kullanmıştım fakat oyundan atıyordu o zaman m2 yi sildim yeni sürüm hileyi yükledim yükleyince dediğim hatayı veriyor
      Linkte verdiğin programda pcde yüklü ama girmiyor yine :(

      Sil
    6. eski sürümdeki hileyi yukleyince bende böyle bi hata çıkıyordu malesef bişe yapamıycam

      Sil
    7. peki eski sürümün 2-3dkda bir oyundan atmasının sebebi nedir

      Sil
    8. her çarşamba yeni pack gelir ve hilenin yeni sürümü çıkar metin2 bakımıyla alakalı bişe

      Sil
    9. Yardımın için sağol ama şimdide karakter seçme ekranına kadar sorun ama başla deyince oyundan atıyo "???????????? ?????? ?????" bunun gibi şeyler geliyo neden oluyo ?

      Sil
  36. Arkadaşlar bi yardım etseniz oyuna girdiğimde hiç oynayamadan soru işaretleri çıkıyo ve oyundan atıyo nasış düzelticem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. windows 7 64 bit kullanan arkadaştada aynı sorun çıkıyordu hatta teamwierden kurulumu ben yapmıştım onda çalışmıyordu ama bende çalışıyordu.

      İşletim sisteminden kaynaklanabilir ben 32 bit kullanıyorum ve henüz bi sorun çıkmadı

      Sil
  37. acil yardım edebilirmisin admin şöle hata alıyorum

    Log:Failed to load kamer Module.Some functions are now disabled

    lütfen yardım edersen çok sevinirim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Load kamer function failed HATASI ÇÖZÜMÜ: (Yani

      Bazı Özelliklerin Siyah Olması, Tıklanılamaması;

      [BUNU İNDİRİP KURDUKTAN SONRA SORUN

      ÇÖZÜLECEKTİR]


      http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=29

      Sil
    2. oldu çok teşşekkür ederim alla h razı olsun kaç aydır senin hilelerini kullanıyom 1 kere bile çarım soyulmadı helaliyle iş yaptığından dolayı çok teşşekkür ederim

      Sil
  38. Bi sorum daha olacaktı level botun üstüne başka hile yüklenirse sorun oluyomu mesala 7x gibi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yükleyebilen varsa yükleyebilir ama hiç denemedim level botun üstüne m2-bob yükleyen gördüm sadece

      Sil
  39. İlginiz için teşekkürler

    YanıtlaSil
  40. bugünkü güncellemeden sonra hile kullanılamıyor acaba yenisi ne zaman gelcek 19:00 kadar gelsin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15dk içinde çıkartıyorum bu gün çarşamba günü olduğunun farkında bile değilim :))

      Sil
    2. :D çok teşşeküür ederim hem bu hile bide pick bot olunca saat 19:00 binek çalcaktım ayrıca size tebrik ediyorum namusluca hile paylaşıp yardım edip her konuda güncel hile paylaştınız için :DDDD

      Sil
    3. olduğu zaman konunun başlığına 7 ağustos güncellemesinden sonra çalışan hile yazarsanız sevinirm

      Sil
  41. abi noldu hile kullanabilirmiyiz

    YanıtlaSil
  42. acaba oldumu hile bi cevap verebilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olmadı malesef bu gün akşama tahminimce

      Sil
    2. saat kaç gibi olur acaba saat 19:00 kadar yetişirmi

      Sil
  43. oldumu kardeş acil cevap verirmisin

    YanıtlaSil
  44. Hile atıyo yenisi cıkıyomu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. admin cevaplamıyo off off kaç saatdir soruyom al binek eventini kaçırdım :((((((((((((((

      Sil
    2. Hala cıkmadımı allah allah ya :(

      Sil
    3. admin bizi unutdu vlla olmadıysa bile yazması gerekirdi biz kaç saatdir adminin cevap vermesini bekliyoz admin acil cevap verirsen seviniriz

      Sil
    4. Arkadaşlar hile açılıyor ama 900mb yeni gelen pack sorun çıkardı bu şekilde yüklersem indirmesi saat sürer

      Sil
    5. hileyi kullanamıcazmı yani

      Sil
  45. al bu hile sayfasınıda kaybettik admin ilgilenmiyo offf hilesiz oyun oynamak çok sıkıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlgileniyorum fakat yeni packle tüm hileler kapalı şuanda bi yöntem bulana kadar bekleme durumundayız

      Sil
    2. ne zaman hileleri kullanabilceğiz tüm sayfaları araştırdım 7 ağustos güncellemesinden sonra çalışan hiç bir hile yok yapacak bişi yok kolay gelsin

      Sil
    3. 7x denedinizmi çalışması gerekiyor

      Sil
    4. sadece 7x kasılmak için yardımcı olmuyo bu botda çekme fln vr bu çok iyi işimizi görüyodu inş hileyi onarabilirsiniz diye umuyorum

      Sil
  46. 2. gün oldu daha hile olmadımı :?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://netonlinetr.blogspot.com/2013/08/yeni-hileler-ne-zaman-geliyor-hileler.html

      hilelerin neden kapalı olduğuyla ilgili gerekli açıklama bu konuda yapılmıştır.

      Sil
    2. tm saolun ama bugün şu saat itibariyle 5-10 kişi kullanıyo bu hileyi o nası oluyo acaba ?

      Sil
    3. m2-bob olabilir ücretli hile

      Sil
    4. evet :D sordum bob hilesi adamlar aylık 90 lira veriyo bu hilenin aynısına :D

      Sil
  47. arkadaşlar hile geldi başka sayfadan buldum bu sayfa yayınlamıcağını farkettim alın :DDD

    http://www.metin2trhileindir.com/2013/08/metin2-tr-oyundan-atmayan-7x-mobber.html

    YanıtlaSil
  48. üste paylaştım oyundan durmadan atıyosa bunu deneyin

    http://www.blackmafia2.com/blackmafia2-exp-bot-v13-guncellendi-otomatik-kasma/

    YanıtlaSil
  49. indirme linki nerde hgilenin

    YanıtlaSil