31 Temmuz 2013 Çarşamba

Böyle Bir Siteye Sahip Olmak İstermisin [ Oturduğunuz Yerden Para Kazanabilirsini] Site Nasıl Kurulur [Resim Ve Videolu Anlatım]





Selam arkadaşlar bu yazımda size site (blog) kurmayı anlatıcam.  Bu şekilde bilgi birikiminizi başkalarıyla paylaşabilir düzenli olarak yazdığınız yazılardan para kazanabilirsiniz.

Anlatım resimli ve videolu olucaktır video şuan çekiliyor ilk olarak resimli anlatımı atıcam 1 saat içerisindede videoyu yükleyeceğim.

Hiç bir şey bilmeseniz bile site sahibi olabileceksiniz bu iş için bilgisayar uzmanı olmanıza gerek yok.

9 Adımda Sitenizi Açabilirsiniz.

Fazla Uzatmadan Anlatıma Geçiyorum



                                                                Videolu Anlatım


                                                                 

                                                               Resimli Anlatım.


İlk Olarak Googleden, Google Hesabımıza Giriş Yapıyoruz.

Hesabımız yoksa yeni üyelik açıyoruz varsa giriş yapıyoruz.



Resimdeki gibi kayıt oluyoruz.

Hesabımıza Giriş Yaptıktan Sonra 

http://www.blogger.com

Adresine Giriyoruz.

Sağ Köşedeki Yeni Blog Yazan Yere Tıklayıp Devam Ediyoruz...




       Başlık Kısmına = Site Adını Yazıyoruz

        Adres Kısmına = Site Adresimizi Yazıyoru. [Netonlinetr.blogspot.com gibi]

         Şablon Kısmından = Site Temamızı Seçiyoruz [Sonradan Değiştirilebilir]







    Evet Sitemiz Açıdı Blogu Görüntüle Diyerek Sitemize Bakabiliriz.





        Sitemizin İlk Görüntüsü.




Sitemizin Ayarlarını Buradan Yapılandırabiliriz.

      


Evet arkadaşlar bu yazımın sonuna geldim eğer bu konuya ilgi olursa sitenizi nasıl geliştireceğiniz, nasıl yeni tema kurabileceğiniz, nasıl ziyaretçi çekebileceğiniz hakkındada paylaşımlarda bulunurum.

Visual Peaks
Visual Peaks

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

3 yorum:

  1. Selamlar Kardesim. Benim OnlineNetTr.BlogSpot.Com Sitem var.Fakat trendmini temasını bulamadım.Sende Xml Halinde varsa paylasırmısın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk benim sitemin şablonunu indirip yollayabilirim

      https://www.facebook.com/NetOnlineTurkiye

      sayfaya mesaj atarsan benimle iletişime geçebilirsin

      Sil
  2. facebook'um yok fakat gmail uzerinden yollayabilirseniz cok makbule gecer. Gmail'im sizde vardi hatirladigim kadariyla moderatorluk icin konusmustuk. :)

    YanıtlaSil