13 Haziran 2013 Perşembe

IrcRest Pvp Level Bot v2 | Damage Hack | Mobber Hack | İtem Hack | 14 Haziran 2013

IrcRest Pvp Level Bot V2 (Sesli Anlatım)
Pvp Serverler İçin Kullanabileceginiz Süper Bir Hiledir İçerisinde Gerekli Olabilecek Tüm Hackler Bulunmakta.
Yayınlayan: IrcRestSunan: IrcRest

Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1353x642 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın


Orjinal Boyutunda Açmak İçin ( 1261x501 ve %3$sKB ) Buraya Tıklayın




IrcRest Pvp Level Bot Özellikleri;

  • Metin Pvp Serverlerde Kasma Botu Olarak Kullanabilirsiniz
  • Damagehack,7x Çalışmaktadır
  • İtem Hack İstediğin Zırhı Silahı Giy
  • Balık Botu Aktiftir.
  • Mobber Hack İle Tüm Slotları Çekebilirsiniz.
  • Otomatik Toplama
  • Otomatik Atack
  • Buff Bot Mevcuttur.
  • Otomatik Pot Basma
  • Teleport Hack
  • Spam Bot



Önemli !
Arkadaşlar Videoda Sesli Bir Şekilde Anlattım Auto Packlı Serverler ve Auto Packsız Serverlerde Çalıştırmayı Ayrı Olarak Bahsettim,

Herkes Anlayıp Çalıştırması İçin Detaylı Bir Şekilde Gösterdim,Videoyu İzleyiniz.

Hilelerimizi Aktif Etmeniz İçin İnjectör Gerekli Konunun Alt Bölümüne 2adet İnjectör Linkini Verdim

Videoda
 OSInject Kullandım Eğer O Çalışmaz İse Diğer Verdigim İnjectörüde Kullanabilirsiniz.

Bildiğiniz Üzere İnjectörler Bazı Antiler Tarafından Virüs Olarak Algılanmaktadır Tamamiyle Kodlamayla Alakalı Güvenli ve Zararsızdır.

İstemeyen İndirip Kullanmayabilir.

Bir Teşekkürü Çok Görmeyin İyi Kullanmalar 



IrcRest Pvp Level Bot V2 İndir

Gizli içerikhttp://bc.vc/AB9K8k


Metin2 İnjectörler İndir

Gizli içerikhttp://bc.vc/SE6aBK

Visual Peaks
Visual Peaks

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder