15 Temmuz 2013 Pazartesi

Metin2Tr 7x Hilesi [Her Packte Çalışır] 30.07.2013 Çalışır





Arkadaşlar öncelikle hile hakkında görüşlerimi söyleyeyim.

Hile çok eski bir hiledir ve yeni çıkan hilelerin yanında zayıf kalıyor. Fakat Kullanımı ve kurması çok basittir . İndirmek isteyen arkadaşlar olur diye siteye ekliyorum.

Daha teferruatlı özellikleri daha çok olan hileler arıyorsanız blogda mevcut Metin2 bölümünden bulabilirsiniz. 

Fazla Uzatmadan Anlatıma Geçiyorum.

*Öncelikle Rardan Dosyamızı Masaüstüne Çıkartıyoruz.
*Masaüstüne Çıkardığımız Dosyada Pack'e Giriyoruz ve bunun içindekileri metin2 packin içine atıyoruz. Gelen Uyarılara Evet kopyala ve değiştir diyoruz.
*Sonra Tekrar Dosyamıza Giriyoruz ve Pack dışındaki klasörleri direk Metin2'nin İçine Atıyoruz.
*Lodestone Former Damage.cmd ile oyuna giriyoruz.

Ve hilenin keyfini çıkartıyoruz..

                                         Videolu Anlatım




                              



                      >>>> TIKLA İNDİR<<<<<

    >>>>TIKLA MEDİAFİRE'DEN İNDİR<<<<




Evet Arkadaşlar bu anlatımın sonuna geldim. Takıldığınız yerleri yorum olarak sorarsanız kısa sürede cevap veriririm.

Sitemizden başka daha gelişmiş metin2 hileleride bulabilirsiniz.

Bir dahaki paylaşımda görüşmek üzere.


17.03.2013 bakım sonrası çalışır !








Visual Peaks
Visual Peaks

This is a short biography of the post author. Maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec vitae sapien ut libero venenatis faucibus nullam quis ante maecenas nec odio et ante tincidunt tempus donec.

3 yorum:

  1. Admin bende sadece yanındakilere vuruyo onun rangeini nasıl yukseltcem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu 7x hillesi metin kesmek için kullanışlıdır kasmak için uzaktakilere vurmak için vb arıyorsan level bot indir

      Sil
  2. Level bot indirdigimde metin pack index hata veriyo sonra bidaha metin indirdim aynı hatayı aldım bunu deniyim dedim bende

    YanıtlaSil